.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني به تعويق افتاد
انجام ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابابت به‌عنوان كانديدا، در موعد مقرر انجام و تاييد يا رد صلاحيت‌هاي افراد به خود آنان اعلام شده بود اما فهرست نامزدها تا امروز كه روز آغاز تبليغات نامزدها بود، رسما منتشر نشده بود.
انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني به تعويق افتاد

تاريخ انتخابات هفتمين دوره اتاق‌هاي بازرگاني به ارديبهشت‌ماه سال 90 موكول شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازايسنا ، شوراي عالي نظارت به هيات نظارت اتاق‌هاي بازرگاني دستور داد كه انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني و صنايع و معادن كه قرار بود چهارم اسفندماه امسال برگزار شود، به بيست و ششم ارديبهشت ماه سال 1390 موكول شود.

هنوز از دلايل اين اقدام اطلاعي ارايه نشده، اما خبر تغيير روز برگزاري انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني و صنايع معادن، روي وب‌سايت‌هاي اتاق بازرگاني تهران و اتاق بازرگاني ايران قرار گرفته است.

اين در حالي است كه به‌ رغم انجام ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابابت به‌عنوان كانديدا، در موعد مقرر انجام و تاييد يا رد صلاحيت‌هاي افراد به خود آنان اعلام شده بود اما فهرست نامزدها تا امروز كه روز آغاز تبليغات نامزدها بود، رسما منتشر نشده بود.

برخي بحث‌ها و ابهام‌ها پس از ثبت‌نام برخي گروه‌ها و نيز برخي مسائل در زمينه راي‌گيري، در چند هفته گذشته ايجاد و محل بحث بود.

همچنين برخي از چهره‌هاي اتاق‌ها با توجه به برخي ابهام‌ها و نيز زمان برگزاري انتخابابت بين دو تعطيلي ماه آخر سال، پيشنهاد تغيير تاريخ اين انتخابات را ارايه كرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.